Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

1 A Szolgáltató

Szolgáltató cégneve: People Optika Kft.

Székhely: 1118 Budapest,Sasadi út 72.

Adószám: 23157488-2-43

Cégjegyzék szám: cg01-09-955663

Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Szerződés nyelve: Magyar

1.2 A szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Elektronikus elérhetőség: info@szemuvegtok.hu

Telefonos elérhetőség: +36 20 916-6272

2 A szolgáltatás igénybevétele

2.1 A megrendelések leadása a www.szemuvegtok.hu internetes áruházban elektronikus úton lehetséges.

A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A Szolgáltató egyedi döntései alapján a telefonon, faxon, e-mailen vagy levélben leadott rendeléseket is teljesít, azonban azokat nem a távollevők között kötött szerződésekről 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet keretei között.

2.2. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

2.3. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a távollevők között kötött szerződésekről 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) tartalmazza.

A Rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 15 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja.
Kézhezvételi időpont házhoz szállítás esetében a futárszolgálat által történő átvétel időpontja.
A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén kell visszaküldenie a Szolgáltató címére és 30 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát.
A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a Szolgáltató elengedett a házhoz szállításkor.

2.4. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. A kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül végezzük el.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a Rendelet és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

2.5. A Szolgáltató a Kapcsolat menüpontban megjelölt elérhetőségeken az általa nyújtott szolgáltatásokról, értékesített termékekről, a weboldal használatáról kérésre további tájékoztatást nyújt.

2.6. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

2.7. Szolgáltató a vásárlás tekintetében létrejövő szerződés megkötéséig bármikor jogosult a szolgáltatásai feltételein változtatni. A Szolgáltató ajánlatain bármikor jogosult változtatni.

Jelenleg csak Magyarország területén belülre tudjuk kiszállítani a megrendelt termékeket.

Rendelés leadása esetén regisztráció kötelező.

A megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-13 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben emailben visszaigazolja, hogy elfogadta a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül.

Személyes átvételre nincs lehetőség.

Rendelés menete

1. Lépj be a webáruházba

2. Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket

3. Add meg a mennyiséget, és helyezd a kosárba

4. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, tallózz a termékek között és azokat is helyezd a kosárba a mennyiségük kiválasztása után. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termékdarabszámát. A kosárban termékenként tudod törölni a tételeket. A termékkiválasztása, és kosárba tétele után a kosár tartalma automatikusan frissül.

5. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

6. Szállítási / Számlázási, adatok megadása / módosítása.

7. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudodelküldeni a megrendelésedet, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhetsz a megrendeléseddel.

A Megrendelés feltétele, az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek elolvasása, és elfogadása.

8. Email-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz.

Fontos: Ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ügyelj az elérhetőségek pontos megadására (email, telefonszám), mert ezeken történnek a visszaigazolások, és ezek hiánya, vagy hibás volta meghiúsíthatja a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítését.

Emailben történő visszaigazolásnál előfordulhat, hogy rossz email cím miatt nem érkezik meg a levél, vagy a spam szűrők kiszűrik, esetleg a postafiók telítettsége miatt nem érkezik meg, ezért ha 48 órán belül nem kapod meg a visszaigazoló emailt, mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot.

3. Szállítási, fizetési feltételek

3.1. A Szolgáltató a szállítási díjakat pontosan közli a vevővel, így az már a vásárlás előtt ismert lesz a vevő számára.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a törvényben előírt áfát, nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3.2. Termékeink futárszolgálat segítségével jutnak el Hozzád. Kifizetése történhet:

a) átutalással

b) utánvéttel

A szállítási költség megrendelésenként:

nettó 0-50.000 Ft-os megrendelés esetén a kiszállítás díja nettó 890 Ft

nettó 50.000 Ft-os megrendelés felett a kiszállítás ingyenes!

A megrendelt terméket utánvétel esetén a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számla papír alapú, minden esetben a termék mellett szerepel.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és az esetlegesen észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik általában 8-18 óra közötti időszakban a Dioptrans Kft. által. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz a szállítási címként megjelölt helyen (az üzlet zárva tart), célszerű rendeléskor egy másik címet megadni.

Garancia:

Termékeinket általános garanciával forgalmazzuk.

A kifogásolt termék visszaküldésének díja a megrendelőt terheli.

4. Hatály és módosítás

4.1. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában a nyitó oldalon tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően bármely szolgáltatás használatával a felhasználó elfogadja a módosított ÁSZF rendelkezéseit.

5. Vegyes rendelkezések

5.1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

5.2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

5.3. A felhasználó a 5.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

5.4. A fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, a Szolgáltató fentiekben megjelölt ügyfélszolgálatán.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a People Optika Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.